۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

برای بازگشت به میدان؛

یزدانی در انتظار تصمیم کمیته پزشکی فدراسیون کشتی

یزدانی در انتظار تصمیم کمیته پزشکی فدراسیون کشتی

بدشانس ترین کشتی گیر ایران در المپیک 2012 لندن همچنان چشم انتظار کمیته پزشکی فدراسیون کشتی است تا بار دیگر برای حضور در میدان آماده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا یزدانی آزادکار وزن 96 کیلوگرم تیم ایران که در یکقدمی رسیدن به فینال و مدال طلای المپیک گرفتار مصدومیت شد و با دست خالی به وطن بازگشت، ماه‌هاست که در حال درمان و تمرینات سبک است. یزدانی که وعده داده بود همزمان با جام تختی به میدان باز می گردد با نظر پزشکان معالج و همچنین حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی از این تصمیم منع شد تا هر چه بیشتر برای بازگشت به تشک کشتی آماده و مهیا شود.

در همین راستا قرار است کمیته پزشکی فدراسیون کشتی طی نشستی که روز پنجشنبه برگزار می شود وضعیت این آزادکار وزن 96 کیلوگرم را بررسی و جواب نهایی را اعلام کند.

در این جلسه اعضای کمیته پزشکی درخواست یزدانی برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم های ملی را بررسی و در نهایت اعلام می کنند که او شرایط بازگشت به میدان را دارد یا خیر. یزدانی پیش از این اعلام کرده بود در صورت امکان می تواند در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان به میدان برود.

البته به جز رضا یزدانی،  فرشاد علیزاده فرنگی کار وزن 74 کیلوگرم نیز با وضعیت مشابهی روبروست و باید همچنان منتظر نشست روز پنجشنبه کمیته پزشکی فدراسیون کشتی بماند.

مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در رقابتهای جهانی مجارستان، روزهای 30 و 31 خرداد ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

کد خبر 2073281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha